Training Omgaan Met Klachten
HET PAD NAAR TEVREDEN KLANTEN!
Klachten. Ze komen in elke organisatie voor. Voor sommigen een bron van frustratie, maar voor wie er dagelijks mee te maken heeft, zijn ze onderdeel van de realiteit. Maar wat als we je vertellen dat klachten eigenlijk meer zijn dan alleen een probleem? Ze zijn een directe lijn naar je klant, een kans om te laten zien hoe serieus je hun ervaring neemt. Elke klacht biedt een moment om te leren, te groeien en de klantrelatie te versterken. Het gaat er niet om dat je fouten vermijdt, maar om hoe je ermee omgaat.
Brochure downloadenDirect inschrijven
Inhoud
Tijdens de training krijg je volop praktische voorbeelden en concrete handvatten om effectief met klachten om te gaan. We werken met realistische situaties en casussen, zodat je direct ziet hoe je deze inzichten kunt toepassen in je eigen werk.
Onderwerpen:
- Ideeën en suggesties voor positieve klachtenafhandeling.
- Klanten serieus nemen, ongeacht de aard van hun klacht.
- Effectieve behandeling van klachten, zowel terecht als onterecht.
- Klanten behouden door klachten professioneel op te lossen.
- Do's en don'ts voor succesvol omgaan met klagende klanten.
- Eén uniforme klantbenadering zonder anderen de schuld te geven.
- Communicatieve vaardigheden verbeteren.
- Structurele oplossingen voor verbetering van bedrijfs- en productieprocessen.
Voor wie is deze training?
Deze training is specifiek ontworpen voor medewerkers die dagelijks in direct contact staan met klanten en verantwoordelijk zijn voor de klachtenafhandeling.
Ben jij het eerste aanspreekpunt binnen jouw organisatie? Beheer je de mailbox of neem je telefoontjes aan? Dan is deze training geschikt voor jou!
Brochure downloadenDirect inschrijven
Praktische informatie
Duur: 1 dag
Locatie: Input Support (Nootdorp), in-company of online
Data: Flexibel (woensdag, donderdag of vrijdag) in overleg met jou en de trainer
Tijd: 09:30 - 16:00 uur
Kleine groepen van 1 tot 3 deelnemers
HBO denkniveau
Kosten
€ 485,- per persoon
Inclusief:
- Trainingsmaterialen en syllabus
- Ingelijst certificaat
- Voor trainingen bij Input Support: lunch, koffie/thee/water en gratis parkeren voor de deur
Exclusief:
- BTW en reiskosten à € 0,19 per km buiten Input Support
- Voor Incompany trainingen brengen wij een extra toeslag in rekening en maken wij een offerte op maat
Ook als in-company en 1-op-1 training
Wij bieden onze trainingen ook 'in-company' aan. Trainen samen met je collega’s vergroot de kansen op succes voor jouw bedrijf en zal ook het teamwork binnen de onderneming positief beïnvloeden.
Direct contact
Kom je er niet helemaal uit of heb je nog vragen? Je kunt op werkdagen ook altijd telefonisch contact met ons opnemen. Wij helpen je graag.